دختراااااااااان

سلام دوستای گلممممممممم من این وبلاگ و راه انداختم تا خواهرای گلموووووووو اگاه کنم

دختراااااااااان

سلام دوستای گلممممممممم من این وبلاگ و راه انداختم تا خواهرای گلموووووووو اگاه کنم

$تقدیمممممممممممممممم به دوستمممممممممممم عشقممممممممم الهامممممممممممممممممممم$

الی دوست گلمممممممم خواهر نازممممممم اجی شیوااااااااای گلمممممممم مامان سمر نازمممممممم شما بهترین دوستای منید عاشقتونممممممممم امیدوارمممممم همیشه دوست بمونیمممم شمااااااااا خیلی منو راهنمایی کردید

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام 10 پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 13:41

سلام شیدا جونم اجی خوشملم مرسی ک از منم اسم بردی خیلی دوست دارم .منم تو و شیوا و ستایشو خیلی دوس دارم بخدا .هیچوقت فراموشت نمیکنم .

قربونتتتتتتتتت نفسممممممممم

شیوا پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 13:13 http://www.khatera-aram.blogfa.com

سلام شیداجونم اجی گلم فدات بشم تو ستایش والهامم بهترین دوستای من بودیم که تو بدترین دوران زندگیم باشمااحساس خوشی کردم اگه خداشماروبرام نمی فرستادم نمیدونم زندگیم به کجاختم میشدفداتم تو عزیزم دوست دارم

عزیز دلمممممممم لطف کردی دیدن کردی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.