دختراااااااااان

سلام دوستای گلممممممممم من این وبلاگ و راه انداختم تا خواهرای گلموووووووو اگاه کنم

دختراااااااااان

سلام دوستای گلممممممممم من این وبلاگ و راه انداختم تا خواهرای گلموووووووو اگاه کنم

$عجببببببببببببب$


عجببببببببببببببببببببببببببببب

تیکه کلامه جالبیه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی من ازش متنفرممممممممم به یه دلیلی خخخخخخخ

خب بگذریم

میخوامممممممممممممممممممممممم در مورد رو دادن به پسراااااااااااااااا باهاتون حرف بزنم

ببینید ابجیای گلممممممم پسرا براشون فرقی نداره که طرف مقابلشون کیه فقط اگه از یکی روی خوش ببینن بهش پیشنهاد میدنحتی یه پیشنهاد ساده هم میتونه مشکل ساز باشه والااااااااااااااااسنگین و خود نگه دار باشید بخداااااااا پسرا همیشه دنبال دخترای پاک و خوبن وقتی یه پسری تو ی دنیای مجازی میگه عشق همیشگیم شو یا توی خیابون بهت میگه فقط برای وقت گذرونیه و توی همون خیابون و چت ولت میکنهمطمئن باااااااااااااااااااااااااشید

دختر وجود پاک و معصومی داره الودش نکنید

نظرات 9 + ارسال نظر
mohammad دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 16:09

عجببببببببببب

دخترا موجودین ناشناخته .

و................................

خخخخخخخخخخخخخ نکنه پسرا خععععععلیییییییی شناخته شدن

nona32 دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 13:44

از نصیحت واقعا ممنونمممممممممممممممممم وافعا قانع شدم

بابا مسعود جمعه 3 آبان 1392 ساعت 01:30

سلام دختر عزیزم خیلی خوشحالم با طرز فکر هات موافقم دخترم بچه ها حرف دخترمو گوش کنید به فکر خودتون باشید چت کردن فیسبوک واز اینجور قرطی بازیا همش هوس هستش که شمارو از زندگی خارج میکنه اگه یه پسری اینجا تو چت بهتون گفت دوستت دارم همش دروغه گول هرفاشونو نخورید همه پسرا نامردن از من گفتن بود خیلی دوستت دارم شیدا مراقب خودت باش دخترم بای

Ǥん⊕⊕レ چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 22:17 http://mojtaba_raha.rozblog.com

سلام وبلاگتون جالب بود......اما یکم افراط درش نهاده شده بود / فرقی بین دختر و پسر نیست./اصل مرام و معرفته./موفق باشید

سعید جوووووووون چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 20:01 http://tmusic.loxblog.com

سلام طناز
وبت قشنگه هاااااااااااا
خخخخخخخ در ضمن عجب تیکه کلام منه تقلب کار
LOVE

فریباجوووون جمعه 26 مهر 1392 ساعت 14:07 http://fuunilove.blogfa.com

عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم وبلاگت عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

سیما... پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 13:40

ما که نفهمیدیم تو چه مشکلی با عجب داری ولی بازم دمت گرم خواهر گلم

قربونت خخخخخخخخخخخخخ

asal75 پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 13:40

اجی لایککککککککککککککککککککککک تا اسمون

فدااااااااات عشقمممممممممم

الهام 10 پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 13:32

اجی حال کردم با نوشته هات . بخدا بدجور تو فکر رفتم مرسی ک دخترا رو اگاه میکنی. خیلی دوست دارمممممممم .عجب خخخخخ

فدااااااااااااااااات گلمممممممم مرسی که دیدن کردی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.